25. studenoga 2018.

Molitva žene vatrogasca

'Vatrogasna molitva' čiji je autor A. W. Smokey Linn toliko je ušla u srca vatrogasaca i njihovih obitelji, da mnogi smatraju kako se niti ne zna tko ju je napisao. Prevedena je na mnoge svjetske jezike (njemački, madžarski, slovenski, poljski, češki...), pa tako i na hrvatski, o kojoj smo već pisali. Ta molitva često ide uz Molitvu žene vatrogasca čiji autor je nepoznat.


oltar sv. Florijana, Stiftbasilik St. Florian
Sankt Florian kod Ennsa

Molitva žene vatrogasca



Stol je postavljen, jelo je primljeno, naši gosti uskoro će stići.
Moj muž ponovno nestaje s nadom da će djetetu u potrebi prići.

Dok čekam doma sama, naši planovi su pošli krivo,
moj prvi nagon je da sjednem i u plaču sve vidim sivo.

No, ubrzo ponovno shvaćam životnu važnost mene,
kada sam pristala uzeti dužnosti vatrogasca žene.

Iako ima puno nedostataka, stavit ću ih u svoju prednost,
znajući da će djeca izreći „moj tata je život spasio“ s ponosom kao vrijednost.

Jaki vjetrovi ljutih plamena možda će njegova konačna sudbina postati,
ali sa Božjom pomoći ja ću uz svog vatrogasca vjerni suputnik ostati.

(autor je nepoznat, preveo: N. Turkalj)
Izvor: texashillcountry.com




Nema komentara:

Objavi komentar