6. siječnja 2019.

Vatrogasac Vjeko Pejić - Mene je samo dragi Bog spasio od smrti

U Osijeku je u petak 05. lipnja 2009.g. u jutarnjim satima planula robna kuća 'Doma'. Požar je ugašen oko 10 sati. Nastradao je tada 37-godišnji vatrogasac Vjeko Pejić, kojeg je spašavao i župan Osječko-baranjske županije Vladimir Šišljagić, koji je među prvima dotrčao na mjesto nesreće, inače kirurg po struci, jer u blizini nije bilo kola Hitne pomoći. Ona su se u tom trenutku nalazila na drugom kraju zgrade. Vatrogasca Pejića je potom Hitna odvezla u Kliničku bolnicu Osijek, gdje je bio smješten na Plućni odjel.

vatrogasac Vjeko Pejić

– „Otkad sam izašao iz robne kuće i došao k svijesti, nisam se prestao moliti. Mene je samo dragi Bog spasio smrti“ - kaže Vjeko. Dodaje kako je na požarište došao zajedno s kolegom Zlatkom Uvanovićem te da je odmah pojurio u robnu kuću.


 - „Sišli smo u podrum, ali smo se teško probijali zbog nagomilanih regala. Kolege su u to vrijeme požarište zasipavali pjenom kako bi skinuli temperaturu. U podrumu smo se dosta mučili jer je bila jako loša vidljivost. U jednom trenutku mi je počelo pištati iz aparata na leđima. To je bio signal da ostajem bez zraka. Kolega i ja smo tražili izlaz. Ništa nismo vidjeli. Regali su popadali i prekrili izlaz iz podruma. Odjednom sam ostao bez zraka. Rekao sam Zlatku da nađe izlaz. Sagnuo sam se i nekoliko minuta živio od kisika na spojnici dva crijeva. Mislio sam da neću izdržati“ - priča Vjeko.

Pomislio je da je mrtav, a onda se pored njega pojavio Zlatko i izgurao ga prema izlazu.


- „On me gurao, a ja sam hodao i spoticao se. Kad sam izašao, samo sam se zakotrljao i pao“ - rekao je Vjeko. 

U bolnici su ga posjetili zapovjednik Boris Banjan i supruga Iskra. Na sreću, količina monoksida kojom se osječki vatrogasac otrovao nije bila po život opasna i to isključivo zahvaljujući brzoj i hrabroj reakciji kolege vatrogasca Zlatka Uvanovića, ali i Vjekinoj snalažljivosti i sreći da je pronašao pukotinu u cijevi. U KB Osijek dobio je terapiju kisikom, poslije čega je pregledom liječnica Slavica Labor utvrdila je kako se Vjeko nalazi izvan životne opasnosti, te je istoga dana otpušen kući.



(Izvor: 24sata.hr)

Nema komentara:

Objavi komentar